Erelid Theo Vergeer

21 mei 2018

Het bestuur heeft besloten om de heer Theo Vergeer erelid te maken van onze vereniging.

Het bestuur heeft besloten om de heer Theo Vergeer erelid te maken van onze vereniging vanwege zijn jarenlange verdienste in de evenementencommissie en zijn column in de Riethoorn.

Op verzoek van Theo heeft dit plaatsgevonden op 18 April en zijn Peter van Rijnwoude en Rob Brederode, namens het bestuur, daar geweest.

Het was erg gezellig en er werden oude herinneringen op gehaald. Theo en echtgenote waren zeer geƫmotioneerd en vereert met dit bezoek.

Reactie van de zoon van Theo: "Hierbij een mooie foto van het moment dat Rob en Peter bij mijn vader langskwamen met een bos bloemen en hem vertelden dat hij erelid is geworden van de tuinvereniging. Mooi initiatief van jullie, nog bedankt daarvoor."